29 Kasım 2010 Pazartesi

ÇOK HEDİYE HAREKETLER BUNLAR!!!!!



Bloğum yeni olduğu için şu aralar paylaşımdan çok blogları ziyaret ediyorum tanımaya  çalışıyorum....Kimler neler yapıyor neler paylaşıyor kimin ne ilgisini çekiyor bunlardan benim ilgimi çekenler hangisi onları irdeliyorum...

Bu şekilde gezerken MEL'in yapmış oldugu bir etkinliği kaçırmışım bunun için üzüldüm çünkü bende tam bir kitap kurduyum ve kitapla ilgili olan herşey ilgimi çekiyor..

Neyse ki bu seferki etkinliği yakaladım...

Etkinliğin adı "Çok Hediye Hareketler Bunlar"...Yine MEL'in öncülüğünde yapılan bir etkinlik..Etkinliğin amacı; kendi okuyup beğendiği bir kitabı arkadaşlarından birine hediye edecek...Amaç kitap sevgisi ve okuma alışkanlığını paylaşım yoluyla empoze etmek...

Haydi sizlerde  duyarsız kalmayın hep birlikte katılalım....katılım şartları; MEL'DEN NOTLAR Bloğunda :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder