11 Kasım 2010 Perşembe

NELER OLUYOR HAYATIMDA :))

Son zamanlarda hayatı o kadar hızlı yaşıyorum ki nereye yetişeceğimi bilemiyorum ama herşeye yetişmeye çalıştım....Sadece bloğumu ihmal etmişim bu zaman zarfında :((

Nerelerdeydim peki ?? Neler yaptım??

Önce 1 hafta kadar Ankara'ya gittim..Kardeşim oraya yerleşti...Bu yerleşme sürecinde ona yardımcı oldum...Neler yaşamadım ki O sayılı Günlerde...Bazen komikliklerim oldu bazen zamanla gün içinde yarıştım kimi zaman çooookkk yoruldum ve tabiiki çoookkkk üşüdümm....Yahu Ankara çok soğuk...Şimdi diyeceksiniz sen hangi gezegendensin...normal olarak ekim ve kasım ayı artık kış başlangıcı ....Gerçi bende karasal ikllim çocuğuyum ama yinede 2 senedir farklı bir yerde ikamet etmem bana çabucak bu ayaz günlerini unutturmuş...Zaten oldum olası sogukları hiç sewmem...bu nedenle Adananın sıcağına çok çabuk ayak uydurdum...İnanmayacaksınız ama burda hala gündüz sıcaklığı 30 derece...derlerdi de inanmazdım..hadi canım abartmayın derdım ama gerçekten öyle...

Ankara dönüşü tuz gölüne uğradık eşimle..hep önünden geçiyorduk hadi bu sefer gezelim dedik....Tuz gölünü bir turistik tesise çevirmişler...Tuz Gölü müzesi yapmışlar...tuz gölüne tabii herkes gibi bizde girdik muhteşem bir görüntü...sonra gölden çıkan tuzlarla hem turistik hem de bitkisel pek çok ürün ortaya çıkarmışlar....2 tane deve kuşu sizleri karşılıyor..Yolu düşen olursa görmenizi isterim çünkü suya girdiğinizde çekilen fotolar sanki suyun üstünde yürüyormuş gibi hoş ve şaşırtıcı bir ambians yaratıyor...Gelin Gezin Görün diyorum....



Sonra bu kasım ayı tam bir yumurtlama ayıymış meğer...Bayramlada çakışınca 1 haftadır sürekli arkadaşlarımın doğumları vardı...Bir sürü Bayram bebeği Dünyaya geldi :)) Her gün bir hastane ve ev gezmesi yaptık..

Bu arada BENDE HAYATIMDA İLK DEFA YENGE OLDUM :)) Hem de İKİZ :))



Bayrama yeni bebelerle gireceğiz çok heyecanlıyım..Bebekleri çok merak ediiyorum...2 erkek bebek...minicik ufacık :))

1 yorum:

  1. Sevinçcim selamlar,anladığım kadarıyl sende bir öğretmensin ve öğretmenler gününü kutluyorum.Çocukları bizler büyütüyoruz geleceğimiz için sizler öğretip,geliştiriyorsunuz.İyi ki varsınız.
    Ankaranın soğuk olması konusunda tamamen sana katılıyorum,çok seviyorum ankarayı ama kışları bu kadar soğuk olmasa ne güzel olacak :)
    Tuz gölü fotolarınada bayıldım,yıllar önce uğramıştık bizde ama bu kadar bakımlı değildi o zamanlar.Kısmet belki bir daha gider gezeriz.
    Sevgilerimi bırakıyorum canım

    YanıtlaSil