13 Kasım 2010 Cumartesi

YALANCI YEMEKLER ETKİNLİĞİ


KATILACAĞIM İLK ETKİNLİK OLACAK...Çok heyecanlıyım...bu ara çok yogunum Buna rağmen Pes etmeyerek bu etklinlikte yerimi almak istiyorum...zamanla resmen koştum...serapçım etkinlik davetin için tesekkur ederim...

YALANCI SU BÖREĞİ

Malzemeler:

1 paket yufka
2 yumurta
2-3 çorba kaşıgı yogurt
2 şişe soda
1 çay bardağından az sı vı yağ

İÇ MALZEME:

Peynir + maydanoz

Yapılışı:

Tepsiyi yağlayın. Bir yufkayı Serin.üstüne sosu dökün. 2. yufkayı serin. Sosu dökün.. iç malzemeyi koyun...Üst kata yine 2 yufkayı yukarıdaki gibi soslayarak yerleştirin.iç malzemeyi ilave edin.yine ' yufkayı soslayarak yerleştirin.Kalan sosu üzerine dökün ...dilimleyin..üzerine susam ve çörek otu yapabilirsiniz...

NOT :

Aralardaki yufkaları tek tek ıslatmak yerine sosun içine batırarakta seribilirsiniz..

AFİYET OLSUN :))

Bu arada herkese hayırlı bayramlarrrr....

3 yorum:

  1. Tarif icin tesekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bak ben de etkinlikte "benimde izleyicim olacakmi" demenden etkilendim ve geldim, hemen izleyicin oldum. Guzel opaylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. :)) çok tesekkur ederim bayram kombesi...sizlerin gayretleriyle can bulacak inşallah benımde sitem...çok güzel paylaşımlarım olacak:))beni izlemeye dewam edin:D :P

    YanıtlaSil